روزهای جمعه تعطیل میباشد، برای رزرو وقت با شماره 09128952856 تماس حاصل فرمایید

آدرس: بلوار کاج منطقه 22

هزینه لاغری موضعی با دستگاه RF

هزینه لاغری موضعی با دستگاه RF
فهرست مطالب

برای اینکه بتوانید به اندامی خوش فرم برسید، ابتدا نیاز است که روشی مناسب برای کاهش حجم چربی پیدا کنید. امروزه روش های بسیار زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد که جدیدترین تکنولوژی  که برای کاهش حجم چربی بدن کاربرد دارد لاغری با دستگاه RF است.

هزینه لاغری موضعی با دستگاه RF در سال ۱۴۰۲

هزینه لاغری موضعی با دستگاه RF در ایران بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع دستگاه RF، ناحیه مورد نظر برای درمان، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز و موقعیت جغرافیایی کلینیک یا مرکز زیبایی متفاوت است. به طور کلی، هزینه هر جلسه لاغری موضعی با دستگاه RF در ایران از ۳۰۰,۰۰۰ تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است. بنابراین، هزینه یک دوره کامل لاغری موضعی با دستگاه RF از ۳ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان می تواند باشد.

نوع خدمات هزینه لاغری با دستگاه RF (تومان)
هر قسمت بدن ۳۵۰,۰۰۰ تومان
شکم و پهلو ۶۰۰,۰۰۰ تومان

میزان زمان مورد نیاز در هر جلسه نیز بسیار حائز اهمیت است که معمولا هر جلسه لاغری موضعی بین ۲۵ الی ۴۵ دقیقه زمان میبرد.

کلینیک ندا محمدی بهترین مرکز لاغری موضعی با دستگاه RF

پیراپزشک ندا محمدی، با بیش از ده سال سابقه در حوزه زیبایی و پاکسازی عمیق پوست، به عنوان یکی از تخصص‌های اصلی خود، متخصص پوست و مو در منطقه ۲۲ فعالیت می‌کنند. این کلینیک با ارائه خدمات لاغری موضعی، جوانسازی پوست ، هایفو و فیشیال تخصصی، به مشتریان خود کمک می‌کند تا به ظاهری جوان‌تر و زیباتر دست یابند.

پیراپزشک ندا محمدی با تجربه و تخصص خود در زمینه مزونیدل، مزوتراپی و پاکسازی عمیق پوست از روش‌های پیشرفته و غیرجراحی برای بهبود و زیبایی پوست استفاده می‌کنند. این روش‌ها شامل تزریق مواد مغذی و ترمیمی به لایه‌های عمیق پوست، جهت بهبود کیفیت و جوانسازی پوست می‌باشد.

با توجه به تجربه و تخصص پیراپزشک ندا محمدی، می‌توانید به او اعتماد کنید و از خدمات حرفه‌ای و کیفیتی که در کلینیک زیبایی ارائه می‌دهند، بهره‌برداری کنید.

آدرس: بلوار کاج منطقه ۲۲ (زینعلی).

شماره تماس۰۹۱۲۸۹۵۲۸۵۶ – ۰۲۱۴۴۷۷۹۶۶۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید