روزهای جمعه تعطیل میباشد، برای رزرو وقت با شماره 09128952856 تماس حاصل فرمایید

آدرس: بلوار کاج منطقه 22

فیشیال برای جوش صورت

فهرست مطالب

در این مقاله می خواهیم به بررسی فیشیال برای جوش صورت بپردازیم. درمان های صورت یکی از خدمات مراقبت از پوست و زیبایی زنان و مردان محسوب می شود که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. درمان منظم صورت یک بار در ماه به جوانی، طراوت و پاکسازی پوست کمک می کند.

فیشیال صورت چیست؟

درمان صورت یکی از بهترین و مناسب ترین روش های درمانی و زیبایی برای پاکسازی عمیق پوست است. با درمان صورت می توانید پوستی شاداب و شفاف را احساس کنید. صورت جوش های سرسیاه و کومدون ها را درمان می کند و یک درمان فوق العاده برای از بین بردن جای جوش است. پاکسازی پوست یا صورت باعث مرطوب شدن، افزایش شفافیت، جوانسازی و لایه برداری پوست می شود و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند.

عوارض فیشیال صورت چیست؟

اگر درمان صورت به طور صحیح و علمی و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، هیچ عارضه ای برای پوست شما ایجاد نمی کند. با این حال، اگر این کار بدون در نظر گرفتن زمان مناسب و با مواد بی کیفیت انجام شود، ممکن است عوارض زیر ایجاد شود:

  • قرمزی پوست
  • آلرژی پوستی
  • یک لکه ایجاد کنید
  • نازک شدن پوست

به همین دلیل، انتخاب یک مرکز بهداشتی و کلینیک معتبر که این خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد بسیار مهم است.

مراحل انجام فیشیال صورت

برای این کار ابتدا باید نوع پوست و کارهایی که باید روی آن انجام شود را مشخص کنید. به طور کلی درمان صورت شامل ۵ مرحله است که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

۱.     مرحله پاکسازی پوست

اولین قدم پاکسازی پوست است. در این مرحله متخصص با کمک تامپون و ماشین لباسشویی مخصوص صورت را به طور کامل پاک می کند. برای این کار لازم است از پاک کننده هایی که متناسب با پوست شما هستند استفاده کنید.

۲.     مرحله لایه برداری صورت

لایه برداری بعد از پاکسازی پوست انجام می شود. متخصص پوست شما را با بخار، کرم های لایه بردار و اسکراب به طور کامل لایه برداری می کند و سلول های مرده را با استفاده از دستگاه Derma-F یا اتوی صورت از سطح پوست پاک می کند. .

۳.     مرحله تخلیه یا استخراج

یکی از مهمترین مراحل در انجام فیشال، مرحله کشیدن است. به این معنی که منافذ باز پوست صورت پر از چربی و ناخالصی باید با ابزار مخصوص تخلیه شود.

۴.     مرحله ماساژ پوست

پس از مرحله پاکسازی پوست، لازم است با کمک ماساژ صورت، انقباض عضلات گردن و صورت را کاهش دهید. ماساژ صورت استرس و تنش را در فرد کاهش می دهد و برای تاثیرگذاری کامل باید با حوصله و دقت انجام شود.

۵.     مرحله ماسک گذاری روی پوست

در مرحله آخر بسته به نوع پوست شما یک ماسک مناسب روی صورت شما قرار می گیرد. متخصص بسته به نوع پوست و حساسیت شما ماسک مورد نظر را روی پوست شما قرار می دهد.

به عنوان مثال، اگر پوست خشکی دارید، متخصص از ماسک های مرطوب کننده و مرطوب کننده برای رفع خشکی پوست شما استفاده می کند. یا اگر پوست صورت شما چرب است از ماسک های مناسب با نوع پوست شما برای کنترل چربی صورت استفاده می کند.

فیشیال صورت در منزل چگونه انجام می شود؟

علاوه بر درمان های صورت در سالن های زیبایی یا کلینیک ها، می توانید آنها را در خانه نیز انجام دهید. با خرید محصولات لایه برداری و پاکسازی پوست و همچنین ساخت ماسک های خانگی به راحتی می توانید مرحله به مرحله پوست را در منزل پاکسازی کنید.

هزینه فیشیال صورت چقدر است؟

هزینه صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد، قیمت این کار بسته به نوع مواد استفاده شده و همچنین نوع برند مورد استفاده مشتری متفاوت است. همچنین به عواملی مانند تجهیزات مورد استفاده، نوع پوست، دوره و مدت درمان بستگی دارد.

توصیه های مراقبتی پس از انجام فیشیال صورت

به طور کلی پس از انجام درمان صورت، متخصص در مورد روش های درمانی و استفاده از روش های لازم به طور مفصل به شما مشاوره می دهد. به همین دلیل است که برای داشتن پوستی شفاف و تمیز باید نکات ذکر شده را رعایت و به کار ببرید.

چند جلسه برای انجام فیشیال صورت لازم است؟

تعداد درمان های صورت بستگی به نوع پوست و مشکلات پوستی فرد دارد. شما می توانید تعداد جلسات خود را با مشاوره تخصصی آرایشگر مربوطه تنظیم کنید.

معمولا به افرادی که مشکل پوستی ندارند ماهی یک بار و افرادی که مشکلات پوستی دارند سه تا چهار هفته توصیه می شود.

جمع بندی | فیشیال برای جوش صورت

همانطور که قبلا ذکر شد، درمان صورت به طور کامل پوست را تمیز می کند و از چین و چروک پوست جلوگیری می کند. در این مقاله سعی کردیم در مورد هر مرحله از لایه برداری صورت، مزایا و معایب آن و همچنین موارد دیگر صحبت کنیم.

همانطور که قبلا ذکر شد، درمان صورت باید توسط متخصص یا درمانگر صورت انجام شود. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله با درمان صورت، فواید و تاثیرات شگفت انگیز آن بر روی پوست آشنا شده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت تخفیف شماره تماس خود را وارد نمایید